Punem fundamentele unei afaceri profitabile
Succesul unei afaceri nu ține neapărat de „vârsta” acesteia, ci de modul în care este construită și consolidată zi de zi.
Lucrăm împreună la modelul afacerii tale, la definirea ofertei și a diferențiatorilor acesteia, precum și la definirea segmentelor de piață și a profilurilor clienților. Te ajut să identifici canalele de marketing potrivite afacerii tale și strategii adaptate tipului de business.
Scopul este unul singur: mai multe leaduri.
Viziune
Te ajut să analizezi și să optimizezi modelul după care afacerea ta funcționează și produce venituri.
Persona
Te susțin în a defini corect avatarurile clienților pe care îi vizezi, dincolo de parametrii demografici generaliști.
Ofertă
Definim oferta de servicii în așa manieră încât să fie atractivă și valoroasă pentru clienții tăi.
Plan
Identificăm, prioritizăm și punem în practică acțiuni concrete pentru atragerea de leaduri și oportunități.
Poți merge mai repede și mai departe dacă nu ești singur.
Aud frecvent afirmația „Marketingul nu îmi aduce rezultatele dorite”. De cele mai multe ori, sunt blamați angajații, agențiile sau freelancerii cu care antreprenorul lucrează. Uneori, acest lucru e îndreptățit, dar sunt situații când problema s-ar putea să fie „în curtea ta”.
Din rolul de consultant și marketer, cred în abordarea afacerii ca un întreg și crearea de strategii de lungă durată. Pornind de la filosofia businessului tău și până la acțiunile concrete de marketing, vom identifica opțiunile care îți vor aduce mai mulți clienți într-un mod sustenabil.
STRATEGIE DE MARKETING
Stabilim care sunt acțiunile ce îți vor aduce clienți și cum le poți integra în identitatea afacerii tale.
SEGMENTAREA PIEȚEI
Identificăm care sunt clienții tăi actuali și care sunt segmentele cu potențial pentru business-ul tău.
CAMPANII GOOGLE ADS
Generăm leaduri prin campanii cu scop și strategie precise, la costuri optimizate în funcție de specificul afacerii tale.
SEO – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
Construim vizibilitate pentru afacerea ta prin optimizarea conținutului din punct de vedere SEO.
STRATEGIE DE CONȚINUT
Articole, social media, apariții media – you name it. Stabilim împreună ce tip de conținut poate susține obiectivele tale și implementăm cu precizie.
CONSULTANȚĂ DE BUSINESS
Parcurgem împreună fiecare dimensiune a afacerii tale pentru a identifica punctele forte, dar și cele ce trebuie îmbunătățite.
STRATEGIE DE MARKETING
Stabilim care sunt acțiunile ce îți vor aduce clienți și cum le poți integra în identitatea afacerii tale.
SEGMENTAREA PIEȚEI
Identificăm care sunt clienții tăi actuali și care sunt segmentele cu potențial pentru business-ul tău.
CAMPANII GOOGLE ADS
Generăm leaduri prin campanii cu scop și strategie precise, la costuri optimizate în funcție de specificul afacerii tale.
SEO – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
Construim vizibilitate pentru afacerea ta prin optimizarea conținutului din punct de vedere SEO.
STRATEGIE DE CONȚINUT
Articole, social media, apariții media – you name it. Stabilim împreună ce tip de conținut poate susține obiectivele tale și implementăm cu precizie.
CONSULTANȚĂ DE BUSINESS
Parcurgem împreună fiecare dimensiune a afacerii tale pentru a identifica punctele forte, dar și cele ce trebuie îmbunătățite.
Strategia de marketing
Peter Druker spunea: „Deoarece scopul unui business este să creeze clienți, managementul unei afaceri are doar două funcții de bază: marketing și inovație. Marketingul și inovația produc rezultate, toate celelalte sunt costuri. Marketingul este funcția unică și diferențiatoare a unei afaceri”.
Marketingul este un proces continuu. Pentru a avea rezultate, toate acțiunile de marketing trebuie să fie organizate într-o strategie unică menită să atingă obiectivele tale de business. Hai să construim împreună această strategie!
Segmentarea pieței
De foarte multe ori, marketingul unei companii nu funcționează pentru că antreprenorul a evitat sau nu a investit timp în a identifica avatarul sau profilurile clienților săi. Este extrem de important să faci acest lucru și, împreună, putem formaliza un „portret robot” al clienților tăi ideali.
Campanii Google Ads
Google Ads permite unei companii să se concentreze asupra persoanelor care caută în mod special servicii similare cu cele oferite de ele. Acesta este unul dintre cele mai bune instrumente pentru generarea de clienți potențiali.
Dacă campaniile tale sunt configurate corect, acestea au potențialul de a trimite leaduri de calitate către site-ul tău web. Putem face asta împreună!
Marketing Online Explicat și Aplicat
Abonează-te la programul meu gratuit de marketing online explicat pe înțelesul antreprenorilor și de aplicare în practică a strategiilor și instrumentelor de marketing online. Este o succesiune de emailuri care vor trata subiecte foarte practice și utile de marketing digital.
Eroare: Nu am găsit formularul de contact.
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)
Dacă vrei să atragi clienți noi, meet me halfway e o strategie pe care ar trebui să o ai în minte. Acesta va căuta servicii sau produse asemănătoare cu ale tale, însă e esențial să-l întâmpini de pe prima pagină de căutări pentru a avea șanse de „întâlnire”.
Optimizarea pentru motoarele de căutare te ajută să ajungi cât mai aproape de publicul pe care îl țintești, într-un mod relevant și bine structurat.
Content writing
Strategia de conținut poate avea multiple scopuri, iar adevărul este că poți crea content în atâtea forme câte business-uri. Prin colaborarea noastră, vom stabili mai întâi care sunt cele mai potrivite canale pentru comunicare. Facem asta pornind de la public, pentru a ne asigura că rămâi relevant în ochii acestuia.
În funcție de structura internă a afacerii tale, vei putea realiza singur conținutul sau îți pot asigura și implementarea strategiei și crearea de conținut.
Consultanță de business
Hai să fim sinceri, e imposibil să stăpânești 100% fiecare dimensiune a business-ului tău de unul singur. Cel mai probabil ești atât de captivat de procesele interne încât rareori mai privești și către imaginea de ansamblu.
Aici intervin eu, din postura de consultant de marketing: analizăm împreună performanța afacerii și stabilim strategii care te pot ajuta să o optimizezi.
Pașii unei colaborări eficiente
de marketing
Dacă marketingul ți se pare un domeniu de nestrăbătut, e posibil să ai nevoie de un ghid. Rolul meu va fi acela de a-ți înțelege business-ul și a crea împreună cu tine strategii care să asigure creșterea sustenabilă a acestuia.
Vei găsi în mine un partener de lungă durată, care vede marketingul în ecosistemul complet al afacerii tale.
Mă contactezi
Folosești una din modalitățile de contact de pe website și îmi spui care este provocarea cu care te confrunți.
Încetarea sau continuarea colaborării
La finalul contractului, poți decide să te oprești. Ne strângem mâinile și te felicit pentru progresele tale.
Desigur, ai și opțiunea de a contracta noi servicii sau a le prelungi pe cele existente pentru următoarea perioadă. Ne strângem mâinile, ne bucurăm de rezultatele tale și reluăm procesul, întorcându-ne la pasul 3.
Ești pregătit pentru succes?
Hai să descoperim împreună care sunt acțiunile care îți vor aduce profitabilitate în afaceri.
Pașii unei colaborări eficiente
de marketing
Dacă marketingul ți se pare un domeniu de nestrăbătut, e posibil să ai nevoie de un ghid. Rolul meu va fi acela de a-ți înțelege business-ul și a crea împreună cu tine strategii care să asigure creșterea sustenabilă a acestuia.
Vei găsi în mine un partener de lungă durată, care vede marketingul în ecosistemul complet al afacerii tale.
Mă contactezi
Folosești una din modalitățile de contact de pe website și îmi spui care este provocarea cu care te confrunți.
Încetarea sau continuarea colaborării
La finalul contractului, poți decide să te oprești. Ne strângem mâinile și te felicit pentru progresele tale.
Desigur, ai și opțiunea de a contracta noi servicii sau a le prelungi pe cele existente pentru următoarea perioadă. Ne strângem mâinile, ne bucurăm de rezultatele tale și reluăm procesul, întorcându-ne la pasul 3.
Ești pregătit pentru succes?
Hai să descoperim împreună care sunt acțiunile care îți vor aduce profitabilitate în afaceri.
De peste 25 de ani, abordez mediul business cu multă curiozitate
Dintotdeauna mi-a plăcut să descopăr perspective noi ale muncii mele, indiferent de domeniul în care am activat. Prin rolurile de manageriere pe care le-am avut în diverse companii, am avut oportunitatea să cunosc mediul business din perspective diferite, pe care astăzi le valorific în activitatea mea.
Din 1997, lucrez alături de companii locale și nu numai, în domenii precum IT, servicii publice, economie, marketing, software.
Din 2014, ofer servicii de marketing și training pentru alți antreprenori și profesioniști.
Din 2020, îmbin perspectiva de business cu specializarea de coaching. Astfel, te ghidez către performanță în viața proprie sau afacere.
Cred că acțiunile corecte și mentalul potrivit al antreprenorului contează enorm. Ele fac diferența între o afacere stabilă, de succes și una care stagnează sau chiar dă faliment.
Am descoperit asta prin metoda clasică trial & error, dar nu e nevoie ca tu să faci la fel. Îmi doresc să te ajut să descoperi pașii potriviți pentru tine, la nivel de acțiuni și mentalitate, care să te ajute să evoluezi și să îți dezvolți afacerea.
Hai să facem cunoștință
Prima întâlnire e „din partea casei”. Facem cunoștință, îmi povestești care sunt provocările pe care le întâmpini în business sau viața personală și stabilim dacă putem colabora. Această întâlnire nu presupune costuri sau obligații pentru tine, așa că îndrăznește să faci un pas pentru evoluția ta chiar acum.